Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verstuurd wordt?

Als uw bestelling op werkdagen (ma t/m vrij) voor 15.00 uur binnen is, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. De meeste pakketten versturen we met DPD of PostNL. Deze worden in principe de dag er na bezorgd. Op maandag worden er geen pakketten uitgeleverd, dus dan kunt u de bestelling op dinsdag verwachten.

We wachten met verzenden tot de hele bestelling op voorraad is. Bij elk product kunt u zien of deze op voorraad is. We informeren per e-mail wat de verwachte levertijd zal zijn. 

Indien u grote, zware, lange of kwetsbare producten besteld, wordt de bestelling gemiddeld in 2 werkdagen bezorgd.

Op dagen dat we gesloten zijn, worden er geen pakketten verpakt en opgehaald door de vervoerder. Houdt u in dat geval dus rekening dat uw pakket niet de volgende dag geleverd wordt.

Uw bestelling volgen

Als u kiest voor levering met DPD of PostNL dan kunt u eenvoudig en snel uw pakket volgen. Zodra de zending overgedragen is ontvangt u van de vervoerder een e-mail met een Track and Trace-link.

Zodra uw bestelling overgedragen is aan de vervoerder, hebben we helaas geen invloed over het moment van leveren. Ook vertraging van het leveren van uw pakket ligt helaas buiten ons bereik. Houdt u de Track and Trace in de gaten voor verdere informatie of neemt u contact op met de betreffende vervoerder.

Op uw Wesdijk-account kunt u uw vorige bestelling bekijken en een herhaal bestelling plaatsen. Wesdijk stuurt u zodra de bestelling is overgedragen aan de vervoerder een e-mail met de factuur. Verder kunt u een e-mail verwachten als de bestelling niet of gedeeltelijk voorradig is.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als er niemand op het bezorgadres aanwezig is, zal de bezorger de bestelling proberen bij de buren af te leveren. Lukt dit niet, of wilt u dit niet, dan kunt u uw bestelling af halen op het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de betreffende vervoerder.  Als de bezorger niet bij de buren kan afleveren, laat de bezorger een bericht achter in de brievenbus met het adres van het Pickup Point. Wordt uw bestelling met speciaal vervoer verzonden, dan is het uiterst belangrijk om op de bezorgdag thuis te zijn. Lukt dit niet, geef dan aan dat uw bestelling bij de voor- of achterdeur of in een schuur cq garage achtergelaten kan worden. Dit soort mededelingen kunt u in het veld 'opmerkingen' plaatsen op de checkout pagina. De chauffeur zal een foto maken van de plek waar hij het achtergelaten heeft, als bewijs van levering. 

Bestelling afhalen in winkel

Als u tijdens het bestellen kiest voor afhalen, krijgt u eveneens een e-mail dat uw bestelling klaar staat om af te halen inclusief de factuur. Als u de betalingsoptie 'AfterPay' gekozen hebt, kunt u niet in de winkel betalen. De bestelling wordt immers geïncasseerd door Pay.nl en niet door Wesdijk.

Bestelling laten afhalen door iemand anders

U kunt uw bestelling door iemand anders laten afhalen bij Wesdijk. We vragen wel dat deze persoon een kopie van de bevestiging van de bestelling meeneemt.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking