BETALEN

Kan ik veilig bij wesdijk.nl bestellen?

Wesdijk is al ruim 50 jaar de aquarium- en dierenspecialist vanuit de megastore in Barendrecht. Het doel van onze medewerkers is dan ook om jou als klant te helpen. Heb je vragen of weet je niet zo goed wat je nodig hebt? Neem contact op met de klantenservice.

Wesdijk.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Het Webshop Keurmerk garandeert dat je veilig online kan winkelen bij wesdijk.nl.

Alle pagina's waar je persoonlijke gegevens invult zijn goed beveiligd. Dat wil zeggen dat dit alleen zichtbaar is voor jou. Deze pagina's zijn te herkennen aan het webadres dat begint met https.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij wesdijk.nl?

Je kan eenvoudig een bestelling plaatsen. Dit gaat als volgt:

  1. Zoek je producten en klik op bestellen;
  2. Ga naar je winkelmandje;
  3. Log in of maak een nieuw account aan, of winkel als gast;
  4. Vul je gegevens in;
  5. Kies of je jouw bestelling wilt laten bezorgen of wilt afhalen;
  6. Kies de betaalmethode die bij je past.

Als je verdere vragen hebt over hoe je kan bestellen bij wesdijk.nl neem dan contact op met de klantenservice. Telefoonnummer: 0180-617 613

Hoe weet ik hoeveel verzendkosten ik moet betalen?

Wesdijk.nl geeft graag duidelijkheid over de verzendkosten. Deze kosten worden automatisch berekend bij je bestelling. Je kan eenvoudig tijdens het bestellen op je winkelmandje klikken en zien wat de verzendkosten zijn.

Verzendkosten

Als je een bestelling wilt laten bezorgen en de bestelwaarde is lager dan € 49,00, dan betaal je slechts
€ 4,95 verzendkosten. Bestel je voor meer dan € 49,00, dan is de verzending gratis. Wil je jouw bestelling laten bezorgen buiten Nederland, dan berekenen wij hier een hogere prijs voor. Dit wordt automatisch doorberekend in je winkelmandje. 

Toeslag

Sommige producten die je kan bestellen bij wesdijk.nl zijn erg kwetsbaar, groot of zwaar. Bijvoorbeeld aquariums. Deze artikelen kunnen niet met pakketdiensten bezorgd worden maar verzenden wij via pallettransport. Daarom rekenen wij voor deze grote, zware of kwetsbare artikelen een toeslag. Deze toeslag vind je direct bij het product!

Deelleveringen

Het kan voorkomen dat een deel van je bestelling niet voorradig is in onze webshop. Bij al onze producten vind je de te verwachten levertijd. Wesdijk.nl verzend de order pas als de gehele order compleet voor verzending is. Wij kunnen op verzoek alvast een deellevering doen, wij rekenen hiervoor € 4,95.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Via je wesdijk-account kan je de status van je bestelling opvragen. Daarnaast sturen wij je bij elke nieuwe status een e-mail.

Je ontvangt bij de volgende gebeurtenissen een e-mail:

  • De bestelling is geplaatst;
  • Wij hebben de bestelling in behandeling genomen;
  • Jouw bestelling is verzonden.

Ik wil mijn bestelling aanpassen of annuleren, hoe doe ik dat?

Wil je iets in de geplaatste bestelling aanpassen of de bestelling annuleren? Dan vragen wij je om dit voor 15:00 uur door te geven aan onze klantenservice. Telefoonnummer: 0180-617 613. Zij informeren je over de mogelijkheden.