Bezorging

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verstuurd wordt?

Als jouw bestelling op werkdagen (ma t/m vrij) voor 15:00 binnen is, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. De meeste pakketten versturen wij met DPD. Deze worden in principe de dag er na bezorgd.

Wij wachten met verzenden tot de hele bestelling op voorraad is. Bij elk product kun je zien of deze op voorraad is. Wij informeren per e-mail wat de verwachte levertijd zal zijn.

Indien je grote, zware of kwetsbare producten besteld, wordt de bestelling in 2-4 werkdagen bezorgd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, als je kiest voor levering met de DPD of Post.nl dan kun je simpel en snel jouw pakket volgen. Zodra de zending bij ons vertrekt ontvang je een e-mail met een 'Track and Trace' link van de DPD of van Post.nl.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als er niemand op het bezorgadres aanwezig is, zal de bezorger de bestelling bij de buren afleveren. Als je voor achteraf betalen hebt gekozen, dan heeft de bezorger je handtekening nodig. Als de bezorger niet bij de buren kan afleveren, laat de bezorger een bericht achter in de brievenbus. Hierop vind je een 'Niet-thuis-code', waarmee je op de site van DPD een bezorgafspraak kunt inplannen. Bij geen reactie probeert de bezorger de volgende dag nogmaals de bestelling te bezorgen.

Wanneer er ook de tweede keer niemand aanwezig is, regel je eenvoudig online een nieuwe bezorgafspraak op een andere dag of op een ander adres.

Bezorging Waddeneilanden en afgelegen gebieden

Wij kunnen uw bestelling niet verzenden naar een adres op de Waddeneilanden. Wel kunnen we leveren naar een adres op het vasteland waarna uw bestelling vandaar verder bezorgd wordt. We hebben hier ook diverse adressen op het vasteland voor. Neem vooraf aan je bestelling contact op met de klantenservice om de bezorging goed af te stemmen.  

Bestelling afhalen bij Wesdijk?

Als je tijdens het bestellen kiest voor afhalen en betalen in de winkel, reserveren wij jouw bestelling voor 7 dagen. Uitzondering hierop zijn producten die speciaal voor jou besteld worden. Hiervoor vragen wij een aanbetaling. De klantenservice neemt contact met je op.

Wanneer je de bestelling vooraf hebt betaald en kiest voor afhalen, houden wij de bestelling 30 dagen vast. Hierna neemt de klantenservice contact op of je de bestelling alsnog bezorgd wilt hebben of wilt annuleren.

Kan iemand anders mijn bestelling afhalen?

Je kan jouw bestelling door iemand laten afhalen bij Wesdijk. Wij vragen wel dat deze persoon een kopie van de bevestiging van de bestelling meeneemt.