1. Voorwaarden voor retourneren

  2. Hoe werkt retourneren?

  3. Kosten

  4. Terugbetaling

  5. Verkeerde of beschadigde levering

  6. Uitzonderingen

Voorwaarden voor retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van een product kun je het zonder opgave van redenen retour sturen. Het product moet dan wel:

  • nog verkoopbaar zijn, dus onbeschadigd en zonder gebruikssporen;

  • compleet zijn;

  • in de originele en onbeschadigde verpakking zitten.

Als een artikel niet meer als nieuw verkoopbaar is, bijvoorbeeld door gebruikssporen of een beschadigde verpakking, brengen we een percentage van het aankoopbedrag in mindering. Via e-mail ontvang je hierover dan bericht, inclusief foto’s van de staat van het artikel.

Hoe werkt retourneren?

Pakket ontvangen met PostNL of DPD? Een product retourneren gaat dan eenvoudig via ons retourportaal. Houd je track & trace nummer en postcode bij de hand: die heb je nodig bij het aanmaken van de retourzending.

Als je geen gebruik wilt of kunt maken van het retourportaal, en het artikel zelf terugstuurt, voeg dan altijd dit retourformulier ingevuld toe aan de zending. Verdere instructies voor zelf retourneren staan vermeld op het retourformulier.

Het is natuurlijk ook mogelijk het artikel te retourneren in onze winkel in Barendrecht.

Kosten

Het retour sturen van een product via ons retourportaal kost € 4,95. Deze kosten worden verrekend met de terugbetaling. Wanneer je het pakket zelf retour stuurt (denk aan het retourformulier), betaal je gewoon de kosten voor de door jou gekozen verzendmethode. Het artikel terugbrengen in onze winkel is uiteraard kosteloos.

De kosten voor het retourneren van een verkeerd geleverd, of een tijdens de verzending beschadigd product, nemen wij voor onze rekening.

Terugbetaling

We betalen je uiterlijk binnen 4 werkdagen terug, geteld vanaf vanaf ontvangst van het geretourneerde artikel. Hoe je wordt terugbetaald, verschilt per betaalmiddel:

  • iDEAL - Het bedrag wordt op je bankrekening teruggestort.

  • PayPal - Het bedrag storten we terug op jouw eigen bankrekening. Vermeld deze bij een PayPal-bestelling daarom altijd op het retourformulier.

  • Creditcard - Het bedrag wordt teruggestort op je credit card.

  • Achteraf betalen - De transactie wordt zo mogelijk vooraf gestopt. Als de betaling al is gevorderd, wordt het bedrag op je bankrekening teruggestort.

Verkeerd of beschadigd product ontvangen

Wanneer je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen, stuur dan een foto van de beschadigde verpakking én het artikel naar naar info@wesdijk.nl. Wij kijken dan of het nog de moeite waard is het artikel te retourneren, of dat het te veel beschadigd is en weggegooid moet worden.

Je kunt het product eenvoudig retour sturen met behulp van ons retourportaal. Zodra we de retourmelding hebben ontvangen, versturen we je het vervangend product. De kosten van de retourzending nemen wij voor onze rekening.

Uitzonderingen

Bepaalde producten kunnen niet retour gestuurd worden:

  • Speciaal voor jou gemaakte producten, zoals aquaria, penningen en terraria.

  • Speciaal voor jou bestelde producten, die niet standaard in ons assortiment zitten.

  • Geopende boeken, cd's of dvd's.

Heb je nog vragen?

We zijn bereikbaar op 0180 617 613, of stuur een mail naar info@wesdijk.nl.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking

Wij gebruiken cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ons voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen.