foto%20hengelsportwinkel%20small.jpg

» Kan mijn bestelling bezorgd worden?

» Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

» Kan ik mijn bestelling volgen?

» Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

» Hoe lang kan ik mijn bestelling afhalen?

» Kan er ook iemand anders mijn bestelling afhalen?

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

Als u op een doordeweekse dag voor 15:00 besteld leveren wij de volgende dag! (óf zodra uw bestelling compleet is.)

Indien uw artikelen niet voorradig zijn, nemen wij per e-mail contact met u op. Wij doen er in de tussentijd alles aan de door u bestelde artikelen binnen 7 werkdagen bij u thuis te bezorgen. Mocht het bestelde artikel (tijdelijk) niet op voorraad zijn bij de leverancier, nemen wij middels telefoon en/ of e-mail contact met u op, om u een passend alternatief ofwel passende oplossing te bieden.

Leveringen vinden plaats door QLS en Chatoorang voor langere pakketten. U kunt de dag na de bestelling (of twee dagen bij bestellingen na 15:00), middels de via de mail verkregen track & trace code zien waar uw pakket zich bevindt, evenals een indicatie van de bezorgtijd, die dag. De bezorger biedt het pakket bij u thuis aan. Mocht u niet thuis zijn, kan het pakket worden aangeboden bij de buren, of bij u in de tuin onder een afdak worden gezet. Dit willen wij graag van u bevestigd hebben in het opmerkingenveld bij uw bestelling. Zo kunnen hier later geen misverstanden over bestaan.

Wanneer uw buren niet thuis zijn, of het pakket weigeren, zal uw pakket de volgende dag tegen een meerprijs van 2.50 opnieuw worden aangeboden op het door u op gegeven adres. Afhankelijk van de vervoerder keert het pakket hierna terug naar Wesdijk. Wesdijk vraagt 5.95 voor het nogmaals opsturen van uw pakket.

Het is dus erg belangrijk wel thuis te zijn, wanneer er een pakket bezorgd wordt. Komt een latere dag in de week u beter uit, geef dit dan aan bij opmerkingen. Zo kunnen wij hoogstwaarschijnlijk op uw vrije dag bezorgen. 

Een handige tip: Laat uw bestelling op het werk bezorgen!

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, als je kiest voor levering met de QLS of Chatoorang dan kun je simpel en snel jouw pakket volgen. Zodra de zending bij ons vertrekt ontvang je een e-mail met een 'Track and Trace' link van QLS of Chatoorang.

Op je wesdijk hengelsport account kan je de status van je bestelling opvragen. Daarnaast sturen wij je bij vrijwel elke nieuwe status een e-mail.

Je krijgt bijvoorbeeld de volgende e-mails:
- De bestelling is geplaatst
- Wij hebben jouw bestelling in behandeling genomen
- Jouw bestelling is verzonden

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Leveringen vinden plaats door QLS en Chatoorang. U kunt de dag na de bestelling (of twee dagen bij bestellingen na 15:00), middels de via de mail verkregen track & trace code zien waar uw pakket zich bevindt, evenals een indicatie van de bezorgtijd, die dag. De bezorger biedt het pakket bij u thuis aan. 

Mocht u niet thuis zijn, kan het pakket worden aangeboden bij de buren, of bij u in de tuin onder een afdak worden gezet. Dit willen wij graag van u bevestigd hebben in het opmerkingenveld bij uw bestelling. Zo kunnen hier later geen misverstanden over bestaan.

Wanneer uw buren niet thuis zijn, of het pakket weigeren, zal uw pakket de volgende dag tegen een meerprijs van 2.50 opnieuw worden aangeboden op het door u op gegeven adres. Afhankelijk van de vervoerder keert het pakket hierna terug naar Wesdijk. Wesdijk vraagt 5.95 voor het nogmaals opsturen van uw pakket. Het is dus erg belangrijk wel thuis te zijn, wanneer er een pakket bezorgd wordt.

Komt een latere dag in de week u beter uit, geef dit dan aan bij opmerkingen. Zo kunnen wij hoogstwaarschijnlijk op uw vrije dag bezorgen. 

Een handige tip: Laat uw bestelling op het werk bezorgen!

Bestelling afhalen bij Wesdijk Hengelsport?

Als je tijdens het bestellen kiest voor afhalen en betalen in de winkel, reserveren wij jouw bestelling voor 7 dagen. Uitzondering hierop zijn producten die speciaal voor jou besteld worden. Hiervoor vragen wij een aanbetaling. De klantenservice neemt contact met je op.

Wanneer je de bestelling vooraf hebt betaald en kiest voor afhalen, houden wij de bestelling 30 dagen vast. Hierna neemt de klantenservice contact op of je de bestelling alsnog bezorgd wilt hebben of wilt annuleren.

 

Kan ook iemand anders mijn bestelling afhalen?

Je kan jouw bestelling door iemand laten afhalen bij Wesdijk Hengelsport. Wij vragen wel dat deze persoon een kopie van de bevestiging van de bestelling meeneemt.