panorama%20winkel.jpeg

» Binnen hoeveel dagen mag ik een bestelling terugsturen?

» Onder welke voorwaarden mag ik terugsturen?

» Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

» Wat kost een bestelling terugsturen?

» Ik heb een verkeerd of een beschadigd product ontvangen, wat nu?

» Wanneer krijg ik mijn geld terug?

» Kan ik een product ruilen in de winkel?

» Ik heb een klacht over een product of dienstverlening

 

Retourformulier

RTEmagicC_pdf_01.gif  Klik hier voor het retourformulier »

Garantie

Heb je een product aangekocht bij wesdijk.nl en blijkt het defect te zijn? Dat gaan we voor je oplossen. Een product moet die eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Kortom: doen wat je er van mag verwachten.

Dat betekent dat een product, bij normaal gebruik, tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen - met andere woorden: vertoont het een mankement - dan zal wesdijk.nl het product herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Indien ook dit niet mogelijk blijkt ontvang je het aankoopbedrag terug.   

Indien het product al langere tijd zonder problemen gebruikt is, wordt niet het gehele aankoopbedrag vergoedt. Bij reparatie geldt dat wesdijk.nl kosten zal berekenen als de levensduur van het product door de reparatie verlengd wordt.

Als het product 'niet normaal' gebruikt is of als er sprake is van normale slijtage dan geldt bovenstaande niet.  

Binnen hoeveel dagen mag ik een bestelling terugsturen?

Wil je een product terugsturen? Dat kan. Binnen 14 dagen na ontvangst van het door wesdijk.nl geleverde product. Meld bij de klantenservice dat je het product terug wilt sturen en je ontvangt een mail met daarin de voorwaarden en het retourformulier.

 

Onder welke voorwaarden mag ik terugsturen?

Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet aangeleverd te worden. Hieronder de voorwaarden: 

  • Het product is verkoopbaar;
  • Het product is compleet;
  • Het product is in originele verpakking, voor zover mogelijk;
  • Het product is niet speciaal voor je gemaakt; 
  • Boeken, CD's of DVD's mogen niet geopend zijn;

    Ook een beschadigd product mag retour gezonden worden. Wesdijk.nl kan in dat geval kosten in rekening brengen naar gelang de mate van de schade.

    Let op: Gelieve niet zelf een product 'herstellen' zonder toestemming van wesdijk.nl. 
    Neem bij twijfel gerust contact op met onze klantenservice via de telefoon: 085- 48 35 279 of stuur een e-mail naar: info@hengelsport.wesdijk.nl

 

Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

Als je een product wilt terugsturen, vragen wij om contact op te nemen met de klantenservice. De instructies worden vervolgens per e-mail naar je toe gestuurd. Hierbij ontvang je ook het retourformulier. Vul het retourformulier zo duidelijk mogelijk in en stuur het mee met de retourzending.

Vervolgens kan je kiezen uit de volgende opties:

  • Wij halen het pakket bij je op:
    Wij maken een afhaal opdracht aan bij DPD. Dit betekent dat je wel een geruime tijd thuis dient te zijn. U kunt een dag na het aanmaken van de opdracht contact met ons opnemen voor een preciezer tijdstip. De afhaalkosten a € 5.95 worden in mindering gebracht op het te retourneren bedrag, welke wordt terug gestort nadat de artikelen in onbeschadigde en complete staat in ons bezit zijn. 
  • Je stuurt het pakket retour:
    Je geeft het pakket af bij een postkantoor, supermarkt of koeriers depot. Dit kan je op eigen gewenste tijdstip doen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
    Stuur het pakket naar het onderstaande adres:
    Hengelsport Wesdijk
    T.a.v.: retouren
    Gouwe 9
    2991 CJ Barendrecht

 

Wat kost een bestelling terugsturen?

Als je ervoor kiest dat wij het pakket bij je afhalen, rekenen wij hiervoor een bijdrage á 
€ 5,95. Wanneer je zelf het pakket via een PostNL locatie naar ons opstuurt, zijn de verzendkosten voor uw rekening.

 

Ik heb een verkeerd of een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wanneer je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen, kan je dit telefonisch of per mail bekend maken. Wij maken dan een ophaalopdracht aan bij de DPD en het pakket wordt bij je opgehaald. Let er wel op, dat je aangeeft welke dag je thuis bent. Dan stemmen wij daar de ophaalopdracht op af.

De kosten hiervan nemen wij voor onze rekening.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer een product retour gestuurd is, zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen, vanaf uw retourmelding, het bedrag op je rekening terugstorten. Hoe je je geld terugkrijgt, is afhankelijk van hoe je de bestelling betaald hebt:

  • iDEAL
    Het bedrag wordt op je rekening teruggestort
  • PayPal
    Het bedrag wordt op je PayPalrekening teruggestort
  • Creditcard
    Het bedrag wordt teruggestort op je creditcardgerekening. Voor meer informatie, neem contact op met je creditcardmaatschappij
  • Achteraf betalen
    Het bedrag wordt op je rekening teruggestort

 

Kan ik een product ruilen in de winkel?

Alles wat je besteld hebt via wesdijk.nl kan je zonder problemen ruilen of terugbrengen in de winkel in Barendrecht. Ook hiervoor geldt dat deze producten voldoen aan de retourvoorwaarden.

 

Ik heb een klacht over een product of dienstverlening

Je hebt een klacht. Sorry dat we je niet naar tevredenheid geholpen hebben. We lossen je klacht natuurlijk graag op.

Dit gaat het snelst als je contact opneemt met onze klantenservice of maak gebruik van onderstaand contactformulier. Geef aan dat je een klacht hebt en vermeld je bestelnummer.

De klantenservice is zowel per mail als telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden. Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterst binnen drie dagen, terugkoppelen hoe we je klacht op gaan lossen.


Ga naar het contactformulier »


Heeft Wesdijk je klacht niet naar tevredenheid opgelost en is er onverhoopt een verschil van mening kan je een klacht indienen bij De Geschillencommissie via 
www.sgc.nl.