EEN KLACHT OVER EEN PRODUCT OF DIENSTVERLENING

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen je klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Hengelsport Wesdijk
T.a.v.: klantenservice
Eurekaweg 12
2991 ZB Barendrecht


E info@hengelsport.wesdijk.nl

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je hier bezwaar tegen hebben, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wesdijk.nl bij is aangesloten.


Sluiten

Deze website gebruikt functionele cookies, om je instellingen te onthouden en gebruik te analyseren op basis van anonieme gegevens. Lees voor meer informatie ons privacybeleid.