Kan ik veilig bij wesdijk.nl bestellen?

Wesdijk is al ruim 45 jaar actief in de vijverbranche. Het doel van onze medewerkers is dan ook om jou als klant te helpen. Heb je vragen of weet je niet zo goed wat je nodig hebt? Neem contact op met ons.

Wesdijk.nl voert al jaren met trots het Webshop Keurmerk. Het Webshop Keurmerk garandeert dat je veilig online kan winkelen bij wesdijk.nl.

Alle pagina's waar je persoonlijke gegevens invult zijn goed beveiligd. Dat wil zeggen dat dit alleen zichtbaar is voor jou. Deze pagina's zijn te herkennen aan het webadres dat begint met https.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij wesdijk.nl?

Je kan eenvoudig een bestelling plaatsen. Dit gaat als volgt:

  1. Zoek je producten en klik op bestellen;
  2. Ga naar je winkelmandje;
  3. Log in of maak een nieuw account aan, of winkel als gast;
  4. Vul je gegevens in;
  5. Kies of je jouw bestelling wilt laten bezorgen of wilt afhalen;
  6. Kies de betaalmethode die bij je past.

Als je verdere vragen hebt over hoe je kan bestellen bij wesdijk.nl neem dan contact op met de klantenservice. Telefoonnummer: 0180 - 745 040

Hoe weet ik hoeveel verzendkosten ik moet betalen?

Wesdijk.nl geeft graag duidelijkheid over de verzendkosten. Deze kosten worden automatisch berekend bij je bestelling. Je kan eenvoudig tijdens het bestellen op je winkelmandje klikken en zien wat de verzendkosten zijn. Er zijn echter uitzondering. Meer info? leas verder door over de 'verzendkosten' - 'toeslag' - en 'afgelegen postcode gebieden'.   

Verzendkosten

Als je een bestelling wilt laten bezorgen en de bestelwaarde is lager dan € 49,00, dan betaal je slechts € 5,95 verzendkosten. Bestel je voor meer dan € 49,00, dan is de verzending gratis. Let op!: bovenstaande geld alleen voor pakketpost binnen de maximale afmeting en gewicht van de vervoerder en uitsluitend voor Nederland, uitgezonderd de waddeneilanden.

Wil je jouw bestelling laten bezorgen buiten Nederland, dan hanteren wij de daarvoor geldende tarieven van de DPD. Voor België tot een bestelwaarde van 49,- zijn de verzendkosten € 9.95, voor Duitsland  € 9.95, voor Frankrijk € 17.50, voor Luxemburg € 12.50, voor Spanje € 29.95. Is het totaalbedrag meer dan € 49.00 dan wordt de 50% van de verzendkosten doorberekend. Let op! Ook dit geld alleen voor normale pakketpost binnen de maximale afmeting en gewicht van de DPD 

Toeslag

Voor pakketten met een gewicht tussen de 20 en 31 kg wordt een toeslag berekend van € 1.95. Dit geld ook voor artikelen met een lengte maat tussen de 1.30 mtr. en 1.75 mtr.
Producten die niet met de DPD of Post.nl verzonden kunnen worden, omdat ze te lang, te groot of te kwetsbaar zijn worden met een externe vervoerder alleen in Nederland of België bezorgd. De verzending vindt plaats als collie of indien nodig op een pallet.  Collie verzending komt op € 9.95 (België 12.50) en Pallet zending € 19.95 (België € 24.95)

Afgelegen 'postcode' gebieden pakketpost

DPD heeft afgelegen gebieden gemarkeerd d.m.v. postcode. Deze postcode lijst kunt u hier downloaden en bekijken.  Valt u in één van deze gebieden, dan kunt u (nog) geen bestelling plaatsen in onze webshop. Wel kunt u uw bestelling via e-mail vijver@wesdijk.nl aan ons doorgeven. U ontvangt dan een orderbevestiging met betaallink van ons en zodra betaling afgerond is verzenden wij uw bestelling met een toeslag van € 9.95. Dit tarief geld voor Duitsland, Frankrijk en de waddeneilanden. Voor afgelegen gebieden in Spanje wordt een toeslag berekend van € 35.00   

Afgelegen 'postcode' gebieden palletzending

Wij leveren geen grote, kwetsbare of artikelen langer dan 1.75 meter via onze externe vervoerder in het buitenland. Wel in België. Palletzending bestemd voor de waddeneilanden worden door onze externe vervoerder afgeleverd bij Molenaar en Leek te Den Helder. Vandaar wordt het naar de eilanden verzonden tegen meerkosten. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en kunnen nog niet automatisch gegenereerd worden in onze webshop. U kunt uw bestelling via de e-mail naar ons sturen, waarna u per omgaand een order bevestiging en betaallink, incl de extra verzendkosten van ons toegestuurd krijgt.     

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling aan de vervoerder is overgedragen krijg je van ons een e-mail, met in de bijlage je factuur. Ook de track and trace van speciaal transport voegen we in deze e-mail bij. Post.NL en DPD stuurt u een e-mail met hun eigen track and trace code zodat je de status van je bestelling online kan volgen. Wil je een herhaal bestelling plaatsen, dan kan dat via je Wesdijk klant account. Verder kan je een e-mail verwachten als:

  • De bestelling is geplaatst;
  • Eén of meerdere artikelen niet voorradig zijn;
  • De artikelen met een andere vervoerder verzonden worden dan dat u gekozen hebt.

Ik wil mijn bestelling aanpassen of annuleren, hoe doe ik dat?

Wil je iets in de geplaatste bestelling aanpassen of de bestelling annuleren? Dan vragen wij je om dit voor 15:00 uur door te geven aan onze klantenservice. Telefoonnummer: 0180 - 745 040. Zij informeren je over de mogelijkheden.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking