Kan ik veilig bij wesdijk.nl bestellen?

Wesdijk is al ruim 45 jaar actief in de vijverbranche. Het doel van onze medewerkers is dan ook om u als klant te helpen. Heeft u vragen of weet u niet zo goed wat u nodig heeftt? Neem contact op met ons.

Wesdijk.nl voert al jaren met trots het Webshop Keurmerk. Het Webshop Keurmerk garandeert dat u veilig online kan winkelen bij wesdijk.nl.

Alle pagina's waar u persoonlijke gegevens invult zijn goed beveiligd. Dat wil zeggen dat dit alleen zichtbaar is voor u. Deze pagina's zijn te herkennen aan het webadres dat begint met https.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij wesdijk.nl?

U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen. Dit gaat als volgt:

  1. Zoek uw producten en klik op bestellen;
  2. Ga naar het winkelmandje;
  3. Log in, maak een nieuw account aan, of winkel als gast;
  4. Vul uw gegevens in;
  5. Kies of u de bestelling wilt laten bezorgen of wilt afhalen;
  6. Kies de betaalmethode die bij u past.

Als u verdere vragen heeft over hoe u kunt bestellen bij wesdijk.nl neem dan contact op met de klantenservice. Telefoonnummer: 0180 - 745 040

Verzendkosten

De verzendkosten worden automatisch berekend bij de bestelling. Met uitzondering van grote/kwetsbare of zware producten naar de Waddeneilanden. Hier worden later de bijkomende verzendkosten berekend. U kunt eenvoudig tijdens het bestellen op het winkelmandje klikken en zien wat de verzendkosten zijn.

Standaard Verzendkosten

Als u een bestelling wilt laten bezorgen en de bestelwaarde is lager dan € 49,00, dan betaalt u slechts € 5,95 verzendkosten. Bestelt u voor meer dan € 49,00, dan is de verzending gratis. Let op!: bovenstaande geldt alleen voor pakketpost binnen de maximale afmeting en gewicht van de vervoerder en uitsluitend voor Nederland, uitgezonderd de volgende postcode's 1156 / 8881-8884 / 8899 / 9166 / 1791-1797 / 8891-8897 / 9161-9164.

Wilt u uw bestelling laten bezorgen buiten Nederland, dan hanteren we de daarvoor geldende tarieven van de DPD. Voor België tot een bestelwaarde van 49,- zijn de verzendkosten € 9.95, voor Duitsland  € 9.95, voor Frankrijk € 17.50, voor Luxemburg € 12.50, voor Spanje € 29.95. Is het totaalbedrag meer dan € 49.00 dan wordt de 50% van de verzendkosten doorberekend. Let op! Ook dit geldt alleen voor normale pakketpost binnen de maximale afmeting en gewicht van de DPD 

Toeslagen

Voor pakketten met een gewicht tussen de 20 en 31 kg wordt een toeslag berekend van € 1.95. Dit geld ook voor artikelen met een lengte maat tussen de 1.30 mtr. en 1.75 mtr.
Producten die niet met DPD of PostNL verzonden kunnen worden, omdat ze te lang, te groot of te kwetsbaar zijn worden met een externe vervoerder alleen in Nederland of België bezorgd. De verzending vindt plaats als collie of indien nodig op een pallet.

Afgelegen 'postcode' gebieden pakketpost

DPD heeft afgelegen gebieden gemarkeerd d.m.v. postcode. Deze postcode lijst kunt u hier downloaden en bekijken.  Valt u in één van deze gebieden, dan kunt u (nog) geen bestelling plaatsen in onze webshop. Wel kunt u uw bestelling via e-mail vijver@wesdijk.nl aan ons doorgeven. U ontvangt dan een orderbevestiging met betaallink van ons en zodra betaling afgerond is verzenden wij uw bestelling met een toeslag van € 9.95. Dit tarief geld voor Duitsland, Frankrijk en de waddeneilanden. Voor afgelegen gebieden in Spanje wordt een toeslag berekend van € 35.00   

Afgelegen 'postcode' gebieden palletzending

We leveren geen grote, kwetsbare of artikelen langer dan 1.75 meter via onze externe vervoerder in het buitenland. Wel in België. Palletzending bestemd voor de Waddeneilanden worden door onze externe vervoerder afgeleverd bij Molenaar en Leek te Den Helder. Vandaar wordt het naar de eilanden verzonden tegen meerkosten. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en kunnen nog niet automatisch gegenereerd worden in onze webshop. U kunt uw bestelling via de e-mail naar ons sturen, waarna u per omgaand een order bevestiging en betaallink, incl de extra verzendkosten van ons toegestuurd krijgt.     

Uw bestelling volgen

Zodra uw bestelling aan de vervoerder is overgedragen krijgt u van ons een e-mail, met in de bijlage de factuur. De vervoerder stuurt u een e-mail met hun track and trace code zodat u de status van de bestelling online kunt volgen. Wilt u een herhaal bestelling plaatsen, dan kan dat via uw Wesdijk klant account. Verder kunt u een e-mail verwachten als:

  • De bestelling is geplaatst;
  • Eén of meerdere artikelen niet voorradig zijn;
  • De artikelen met een andere vervoerder verzonden worden dan dat u gekozen hebt.

Ik wil mijn bestelling aanpassen of annuleren, hoe doe ik dat?

Wilt u iets in de geplaatste bestelling aanpassen of de bestelling annuleren? Dan vragen we u om dit zo snel mogelijk  door te geven aan onze klantenservice. Telefoonnummer: 0180 - 745 040. Zij informeren u over de mogelijkheden.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking