Voorwaarden voor het retourneren.

Binnen 14 dagen na ontvangst van een product kunt u het zonder opgave van redenen retour sturen. Het product moet dan wel:

  • verkoopbaar zijn, onbeschadigd en zonder gebruikssporen;

  • compleet zijn.

  • in de originele en onbeschadigde verpakking zitten.

Als een artikel niet meer als nieuw verkoopbaar is, bijvoorbeeld door gebruikssporen van een volledige verpakking, brengen we een percentage van 15 tot 50%, afhankelijk van de staat van het product, van het aankoopbedrag in mindering. Via e-mail ontvangst heb je gedeeld dan bericht, inclusief foto's van de staat van het artikel.

Hoe werkt retourneren?

U stuurt het artikel zelf terug. Voeg daarbij dit retourformulier toe. Verdere instructies voor zelf achterlaten staan ​​vermeld op het retourformulier .

Heeft u het product ontvangen door Nes Parcel Transport? Stuur ons dan een e-mail. Wij maken voor de vervoerder een ophaalopdracht aan en het wordt bij u opgehaald. In sommige situaties kan het zijn dat eerst de kosten hiervan moeten worden betaald.  

Het is natuurlijk ook mogelijk het artikel te retourneren in onze  winkel in Barendrecht .

Kosten

De kosten voor het retour sturen zijn helaas altijd voor uw eigen rekening. Het artikel terugbrengen in onze winkel is uiteraard kosteloos. 

De kosten voor het afvoeren van een verkeerd geleverd, of een tijdens de verzending beschadigd product, nemen wij uiteraard voor onze rekening. 

Terugbetaling

Wij betalen u uiterlijk binnen 10 werkdagen terug, opgeteld vanaf ontvangst van het afgesloten artikel. Hoe u wordt verdiend, verschillend per betaalmiddel:

  • iDEAL - Het bedrag wordt op uw portemonnee teruggestort.

  • PayPal - Het bedrag storten we terug op uw eigen portemonnee. Meld dit bij een PayPal-bestelling daarom altijd op het retourformulier.

  • Creditcard - Het bedrag wordt teruggegeven op uw creditcard.

  • Achteraf betalen - De transactie wordt zo mogelijk vooraf afgebroken. Als de betaling al gevorderd is, wordt het bedrag op uw vaste terugstorting.

Verkeerd of beschadigd product ontvangen

Wanneer u een verkeerd of beschadigd product heeft ontvangen, stuur dan een foto van de beschadigde verpakking én het artikel naar vijver@wesdijk.nl . Wij kijken of het nog de moeite waard is om het artikel te storten, of dat het te veel beschadigd is en weggegooid moet worden.

Uitzonderingen

Bepaalde producten kunnen niet retour worden verzonden:

  • Speciaal voor u op maat gemaakte producten, zoals 3D folie en vijvers.

  • Speciaal voor u geselecteerde producten, die niet standaard in ons assortiment zitten.

  • UVC vervanglampen.

  • Outlet artikelen

Heeft u nog vragen?

Stuur een e-mail naar  vijver@wesdijk.nl .

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking