Klacht over een bestelling?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een bestelling van Wesdijk.nl. Dit zullen wij zo snel mogelijk oplossen. Betreft het een klacht over de bezorging dan kan je dit kenbaar maken aan de support afdeling van de betreffende vervoerder. Dit is voor de DPDhttps://www.dpd.com/nl/nl/support/  en voor Post.nlhttps://www.postnl.nl/klantenservice/

Voor klachten over de verzending met speciaal transport of over het geleverde product, vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan onze klantenservice door te geven. Dit kan ook per reguliere post en telefonisch. Is het pakket beschadigd ontvangen, dan graag een foto bijvoegen van de beschadigde verpakking en het beschadigde product.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen je klacht serieus bekijken en proberen zo snel mogelijk en naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze contactgegevens:

Vijverspeciaalzaak Wesdijk
T.a.v.: klantenservice
Onderlangs 32
2991 EM Barendrecht

E vijver@wesdijk.nl
T 0180 - 745 040

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je hier bezwaar tegen hebben, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wesdijk.nl bij is aangesloten.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking