Nash Tackle  at Wesdijk

» Binnen hoeveel dagen mag ik een bestelling terugsturen?

» Onder welke voorwaarden mag ik terugsturen?

» Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

» Wat kost een bestelling terugsturen?

» Ik heb een verkeerd of een beschadigd product ontvangen, wat nu?

» Wanneer krijg ik mijn geld terug?

» Kan ik een product ruilen in de winkel?

» Ik heb een klacht over een product of dienstverlening

 

Retourformulier

Wanneer u een artikel wilt retourneren, kunt u de bijgesloten pakbon/ factuur gebruiken om de reden van retour aan te geven. Dit helpt ons aanzienlijk in de snelle afhandeling van de retour en dus de restitutie van uw betaling.

Wanneer u het artikel wilt ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat, dan stuurt u zelf de verkeerde maat aan ons retour. Zorg er uiteraard wel voor dat het door u meegegeven artikel zeer degelijk is ingepakt in de originele verpakking Ook hier is het het snelst om op een bijgesloten schrijven, te vermelden dat u graag een andere maat wenst. Indien voorradig boeken wij deze na ontvangst om en sturen de juiste maat naar u op. 

Garantie

Heb je een product aangekocht bij wesdijk.nl en blijkt het defect te zijn? Dan gaan we dat voor je oplossen. Een product moet die eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Kortom: doen wat je er van mag verwachten.

Dat betekent dat een product, bij normaal gebruik, tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen - met andere woorden: vertoont het een mankement - dan zal wesdijk.nl het product herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Indien ook dit niet mogelijk blijkt ontvang je het aankoopbedrag terug.   

Indien het product al langere tijd zonder problemen gebruikt is, wordt niet het gehele aankoopbedrag vergoedt. Bij reparatie geldt dat wesdijk.nl kosten zal berekenen als de levensduur van het product door de reparatie verlengd wordt.

Als het product 'niet normaal' gebruikt is of als er sprake is van normale slijtage dan geldt bovenstaande niet.  

Om het garantieproces zo snel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u, een foto dan wel video van het mankement te mailen naar: info@hengelsport.wesdijk.nl . Wij komen dan binnen 24 uur bij u terug (vaak al binnen 2 uur), met de vervolgstappen.

Hengelbreuk:

Zo is er een standaard regel omtrent garantie op hengels. Hengels zijn gemaakt van carbon en kunnen onder de juiste constante spanning veel hebben. Maar, wanneer een hengeltop met de hand wordt krom getrokken onder een hoek van minder dan 45 graden, zal deze breken. Niet omdat de kwaliteit slecht is, maar omdat de hengel hier niet voor gemaakt is. Trek dus tijdens het optuigen van je hengel nooit met dichte slip aan de lijn, de kans dat de hengel breekt onder deze bocht is groot. Hetzelfde geldt voor het lostrekken van je lood of kunstaas van de bodem, riet of zelfs een boom. Dit is geen normaal gebruik en de kans dat de hengel breekt is groot. Een breuk als gevolg van bovenstaande, zal nooit een rechte breuk zijn en daarmee dus zeer waarschijnlijk niet onder de garantie vallen.

Een breuk in een hengel, die daadwerkelijk valt onder garantie, is altijd een rechte breuk, zonder splijting of uitstekers. In dit geval lossen we het zo goed en zo snel mogelijk voor u op.

Een splijting in het carbon duidt er op dat er iets op de hengel gezet/ gevallen is, of dat de hengel heeft klemgezeten. Dit valt niet onder garantie en na jaren ervaring kunnen we dat vaak goed beoordelen.

Wanneer u van mening bent dat de hengel niet door een gebruikersfout is gebroken, vragen wij u hiervan te allen tijde een foto te sturen per email. Na beoordeling van de breuk, nemen we contact met u op voor een passende oplossing. Ook al is er geen sprake van garantie, vaak kan er wel een topdeel van de hengel besteld worden, zodat u niet direct een compleet nieuwe hoeft aan te schaffen.

Binnen hoeveel dagen mag ik een bestelling terugsturen?

Wil je een product terugsturen? Dat kan. Binnen 14 dagen na ontvangst van het door wesdijk.nl geleverde product. Meld bij de klantenservice dat je het product terug wilt sturen en je ontvangt een mail met daarin de voorwaarden en het retourformulier.

 

Onder welke voorwaarden mag ik terugsturen?

Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet aangeleverd te worden. Hieronder de voorwaarden: 

  • Het produkt is ongebruikt
  • Het product is verkoopbaar;
  • Het product is compleet;
  • Het product is in originele verpakking, voor zover mogelijk;
  • Het product is niet speciaal voor je gemaakt; 
  • Boeken, CD's of DVD's mogen niet geopend zijn;

    Ook een beschadigd product mag retour gezonden worden. Wesdijk.nl kan in dat geval kosten in rekening brengen naar gelang de mate van de schade.

    Let op: Gelieve niet zelf een product 'herstellen' zonder toestemming van wesdijk.nl. 
    Neem bij twijfel gerust contact op met onze klantenservice via de telefoon: 085- 48 35 279 of stuur een e-mail naar: info@hengelsport.wesdijk.nl

 

Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

Als u een product wilt terugsturen, kunt het product gewoon retour sturen naar onderstaand adres, met graag de reden van retour op de meegeleverde pakbon.

  • Je stuurt het pakket retour:
    Je geeft het pakket af bij een postkantoor, supermarkt of koeriers depot. Dit kan je op eigen gewenste tijdstip doen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
    Stuur het pakket naar het onderstaande adres:
    Hengelsport Wesdijk
    T.a.v.: retouren
    Eurekaweg 12
    2991 ZB Barendrecht

 

Wat kost een bestelling terugsturen?

Wanneer je zelf het pakket via een PostNL locatie naar ons opstuurt, zijn de verzendkosten voor uw rekening.

 

Ik heb een verkeerd of een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wanneer je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen, kan je dit telefonisch of per mail bekend maken. Wij maken dan een ophaalopdracht aan bij onze koeriersdienst en het pakket wordt bij je opgehaald. Let er wel op, dat je aangeeft welke dag je thuis bent. Dan stemmen wij daar de ophaalopdracht op af. Uiteraard is het mogelijk dat we bij u aan de deur het incomplete of beschadigde product omruilen voor een goed product.

De kosten hiervan nemen wij voor onze rekening.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer een product retour gestuurd is, zullen wij het bestede bedrag op dag van ontvangst van de retour, direct aan terug overmaken. Omdat hier een betaalprovider tussen zit, is dit niet direct, maar vaak wel binnen 2 dagen, zichtbaar op uw rekening. Wesdijk retourneert altijd op dezelfde wijze als dat er betaald is, zodat dit 1 op 1 te herleiden is voor beide.

  • Het bedrag wordt op je rekening teruggestort (houdt rekening met 2 dagen verwerkingstijd)
  • PayPal
    Het bedrag wordt op je PayPalrekening teruggestort 
    (houdt rekening met 2 dagen verwerkingstijd)
  • Creditcard
    Het bedrag wordt teruggestort op je creditcardrekening. Voor meer informatie, neem contact op met je creditcardmaatschappij
  • Achteraf betalen
    De facturatie door Billink wordt door ons stopgezet

Kan ik een product ruilen in de winkel?

Alles wat je besteld hebt via wesdijk.nl kan je zonder problemen ruilen of terugbrengen in de winkel in Barendrecht. Ook hiervoor geldt dat deze producten voldoen aan de retourvoorwaarden. Wesdijk retourneert altijd op dezelfde wijze als dat er betaald is, zodat dit 1 op 1 te herleiden is voor beide. 

 

Ik heb een klacht over een product of dienstverlening

Je hebt een klacht. Sorry dat we je niet naar tevredenheid geholpen hebben. We lossen je klacht natuurlijk graag op.

Dit gaat het snelst als je contact opneemt met onze klantenservice per mail: info@hengelsport.wesdijk.nl of maak gebruik van onderstaand contactformulier. Geef aan dat je een klacht hebt en vermeld je naam, het betreffende artikel, een of meerdere goede foto's en eventueel het bestelnummer.

De klantenservice is zowel per mail als telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden. Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterst binnen drie dagen, terugkoppelen hoe we je klacht op gaan lossen.


Ga naar het contactformulier »


Heeft Wesdijk je klacht niet naar tevredenheid opgelost en is er onverhoopt een verschil van mening kan je een klacht indienen bij De Geschillencommissie via 
www.sgc.nl.

Product toegevoegd aan verlanglijst